• "Knjiga koja želi da traje je ona koja se može čitati na različite načine. U svakom slučaju treba da omogući različito, promijenjljivo čitanje. Svaka generacija čita velika djela na drugačiji način." Horhe Luis Borhes

William P. Young - Koliba

Mack Mackenzi sretan je i ponosan otac petero djece. Zajedno sa suprugom Nan odgaja djecu u vjeri i ljubavi i primjer su sretne i složne američke obitelji. Ta idila trajala je do obiteljskog izleta na jezero Wallova, gdje je Mackova najmlađa kćer Missy oteta i brutalno ubijena.  Osim krvlju natopljene haljinice ništa drugo nisu pronašli u napuštenoj kolibi. Za Macka se cijeli svijet srušio; krivio je Boga za sve ono što mu se dogodilo, a želja da pronađe ubojicu i osveti se za smrt svoje Missy opsjedala ga je svake minute. 
Nakon četiri godine Mack prima poruku od Starog (to je bio nadimak koji je Nan imala za Boga): "Mackenzie, dugo se nismo vidjeli. Nedostajao si mi. Bit ću u kolibi idući vikend ako se želiš naći sa mnom."
Ono što Mack pronalazi u kolibi promijenit će mu život iz temelja.
Ovo je knjiga koju zaista vrijedi pročitati, knjiga koja će vas potaknuti na duboko razmišljanje i dirnuti vas u srce.


Rekli su o knjizi:
Michael W. Smith, pjevač - Odavno nisam pročitao dojmljiviji roman od Kolibe. Moja žena i ja cijelo smo se vrijeme smijali, plakali i kajali zbog manjka naše vjere. Nakon čitanja Kolibe plakat ćete za božanskom prisutnošću.
Wynonna Judd, pjevačica - Kolibu sam pročitala tijekom veoma teškog životnog razdoblja i ova je priča širom otvorila prozor u moju dušu.
Jim Palmer, pisac knjige Divine Nobodies (Sveti nikogovići) - Čitajući Kolibu spoznala sam da su pitanja koja se otvaraju u ovom fascinantnom romanu pitanja koja sam nosila duboko u sebi. Ljepota ove knjige leži u tome što ne daje jednostavne odgovore na najteža pitanja, već vas zove da se približite Bogu milosti i ljubavi u kojemu ćemo naći nadu i iscjeljenje.
Drew Marshall, voditelj radijske emisije The Drew Marshall Show - Doista sam mislio da će ovo biti samo još jedna knjiga u nizu. Ljudi, vjerujte mi – NIJE! Nikada se nisam priključivao nekakvim pokretima za samopomoć i preporučivao ih. Ali ovoga puta želim u ovo uključiti sve svoje prijatelje i sve ljude. Ne sjećam se kada je neka knjiga i još k tome fikcija, imala toliko iscjeljujući utjecaj na moj život.